دهم10

نمونه سوال ، کتاب ، آموزش، فیلم ،جزوه ،تست،نرم افزار،مقاله و.. برای کلاس دهم دوره ی دوم متوسطه

دهم10

نمونه سوال ، کتاب ، آموزش، فیلم ،جزوه ،تست،نرم افزار،مقاله و.. برای کلاس دهم دوره ی دوم متوسطه

کلاس دهم ، فیلم های آموزشی کلاس دهم ، تست های کنکوری برای کلاس دهم ، نمونه سوالات امتحانی کلاس اول دوره ی دوم متوسطه(دهم)،آزمون های کانون قلمچی _گاج _ گزینه دو _مبتکران برای کلاس دهم ، کلیپهای آموزشی دهم،جزوات مدرسان برتر برای کلاس دهم،اخبار پیرامون کلاس دهم ،نمونه سوال عربی دهم،نمونه سوال فارسی دهم ، نمونه سوال ریاضی دهم ، نمونه سوال شیمی دهم ، تست برای کلاس دهم رشته تجربی،تست برای کلاس دهم رشته ریاضی،نمونه سوال زیست شناسی دهم

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

کتاب پرسمان گاج ریاضی پایه دهم

(مشترک رشته ریاضی و تجربی)


گاج پرسمان ریاضی دهم

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 

دانلود کتاب پرسمان ریاضی دهم

 

نظرات (۱۴)

من دانلود کردم ولی برام باز نمیشه 
سلام واقعا همه کتاباتون عالی هستن😘😘
چرا کامل نیست فقط دوفصله؟؟
سلام ببخشید چرا من ازمون های قلم چی رو که دانلود کردم رو گوشی باز نمیشن،ولی یکی از جزوه هارو دانلود کردم باز شد؟
لطفا جواب بدین چون ما الکی اینترنتمون میره و بعد هم باز نمیشن.
پاسخ:

شما باید ADOBE READER روی  گوشیتون نصب کنین.

 

اینم لینک دانلود برای اندروید:

http://dl2.getandroid.ir/Apps/1394/02/Adobe-Reader_v15.0.1_arm_www.GetAndroid.iR.apk

سلام ممنون از سایت خوبتون فقط اینکه چرا یک فصل از این کتاب هست؟

سلام می شه لطف کنید آزمایش های کتاب آزمایشگاه علوم تجربی هم بزارید ممنون از سایت خوبتون واقعا عالیه من که هر روز سر می زنم واز سایتتون استفاده می کنم
پاسخ:
سلام خواهش میکنیم

آزمایشات کتاب علوم آزمایشگاهی فقط مخصوص معلم و دانش اموز است و باید دانش آموز خود آنها را انجام دهد
مرسی خیلی بهم کمک کردن دمتون گـــــــــــرم
سلام چندتا کتاب تست ریاضی دهم معرفی کنید

پاسخ:
نشر الگو ، خیلی سبز
  • سمــــــــــــــآ
  • میشه یه کتاب پیشرفته به ما معرفی کنین،

    برای بچه های تیز هوشااااااا...

    پاسخ:

    کتاب های نردبام خیلی سبز

    کتاب شیمی گام دهم رو هم لطفا بزارید
    سپاس
    پاسخ:
    سلام به زودی
    عالییییییییییییییییییییی. ممنون

    پاسخ:

    خواهش میکنم ☺♥

    ممنون خیلی خوب بود..
    پاسخ:
    خواهش میکنم،لطف دارین (-;
    سلام ،خیلی عالی بود، ولی کتاب زیادی بزارید
    پاسخ:

    باشه.

     

    ممنون  که پیشنهادتو میگی  (-;

    اگه میشه کتابهای بیشتری بزارید

     

    تشکر از ادمین سایت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">